0,00 €
Curs Bugetare
150,00 € inc. tax

126,05 € ex. tax
? Tax based on Romania.

Training: Tehnici de maximizare a performantei financiare a firmei 
prin planificare si control bugetar. 
Pentru
 profesionisti financiari / non financiari si antreprenori  


Training financiar orientat pe business

Autor: Alina Demeter

Format: training online, limba romana

Training online organizat pe o perioada de 4 saptamani sub forma a 4 module  livrate prin webinarii inregistrate prin intermediul carora se vor prezenta concepte teoretice si studii de caz cu aplicabilitate imediata in business.

Veti putea pune intrebari despre aspectele prezentate, studiile de caz si exercitiile tema in cele 2 sesiuni organizate de Q&A (Intrebari si raspunsuri) sau prin email pe parcursul cursului.

Ce veti primi:

  • inregistrari video aferente fiecarui Modul
  • materialele de curs aferente fiecarui Modul (in format pdf)
  • template-uri/exemple de rapoarte in Excel folosite in procesul de bugetare si control al performantei ce pot fi utile in practica
  • exercitii tema
  • 2 sesiuni de Intrebari si raspunsuri

Programul este gandit sa fie cat mai practic si flexibil pentru a fi potrivit oamenilor ocupati si in miscare. Nu trebuie sa va rupeti o zi din program si nu trebuie sa va inghesuiti prin trafic pentru a ajunge la acest curs. Mai mult puteti sa participati de oriunde doriti atata timp cat aveti un calculator si acces la internet.

 

Data cursului: 
Cursul se desfasoara in perioada 4.06.2018-26.06.2018 incluzand 4 webinarii inregistrate si 2 sesiuni de intrebari si raspunsuri

Data incepere curs: Luni 4.06.2018

In fiecare zi de luni veti primi inregistrarile video aferente Modulului din saptamana respectiva, materialul de curs in format pdf, exemple de rapoarte (fisiere excel) si exercitiile tema.

 

Descrierea cursului

Orice firma doreste sa aiba un profit cat mai bun pe care sa-l imbunateasca in timp. Insa viitorul oricarei afaceri este un drum necunoscut si dificil din multe privinte.
Managerii sunt evaluati si vor avea obiective legate de controlul costurilor si imbunatatirea profitului la nivelul centrelor de responsabilitate. De aceea managerii nu vor avea o misiune usoara.

Managerii care dobandesc abilitati in procesul de planificare si monitorizare a performantei au un avantaj competitiv si o misiunea mai usoara.

Profesionistii financiari au un rol important si pot sprijini managerii operationali cu informatii si rapoarte manageriale in baza carora managerii vor putea lua decizii de maximizare a performantei.

Cui se adreseaza

Cursul se adreseaza echipelor din companii care au responsabilitati financiare, de bugetare, controlling costuri si profitabilitate in obiectivele lor de evaluare.

Daca esti profesionist financiar, manager non-financiar, manager general sau antreprenor si doresti sa:

  • cresti profitabilitatea firmei motivand managerii si angajatii sa performeze mai bine
  • sa poti planifica drumul catre performanta dorita si sa ai control continuu asupra rezultatelor reale versus ce ai planificat cu semnale rapide pentru deviatii in baza carora poti lua actiuni de corectie
  • sa atingi obiectivele de profitabilitate chiar si in conditii defavorabile
  • ca manager non financiar sa controlezi obiective legate de controlul costurilor si imbunatatirea profitului la nivelul centrelor de responsabilitate
  • in calitate de profesionist financiar sau non financiar sa stapanesti concepte de baza in planificarea si controlul performantei financiare a unei firme,

acest curs este pentru tine.

Cursul este recomandat Managerilor Financiari si Non Financiari: Manager General, Director Financiar, Director Marketing, Director Vanzari, Director HR, etc, persoanelor din cadrul Departamentului Financiar, Controlling si antreprenorilor.

Beneficii:

  • Profesionistii Financiari vor dobandi sau consolida cunostintele in ceea ce priveste: procesul de bugetare si control bugetar, analiza financiara si dezvoltare rapoarte financiare de monitorizare a performantei. Vor intelege modelul de business/procesele si logica din spatele cifrelor si vor putea pregati bugete si rapoarte financiare pentru diferite tipuri de firme
  • Aceste cunostinte vor ajuta Profesionistii Financiari juniori si seniori sa progreseze in cariera spre o pozitie de Controller sau Manager Financiar.
  • Managerii Non-Financiari (Operationali) si antreprenorii vor stapani concepte de baza legate de procesul de bugetare si vor dobandi aptitudini de analiza si interpretare rapoarte financiare in scopul deciziilor manageriale
  • Cele doua echipe Financiar si Non Financiari vor avea o comunicare eficienta si vor putea lucra in echipa pentru a creste performantele firmei.


Continutul programului:

Saptamana 1: Cum masuram performanta firmei: Concepte de baza in monitorizarea performantei financiare a firmei. Intelegerea si interpretarea celor 3 rapoarte financiare principale (Bilant, Cont Profit si Pierdere si Cash Flow) care monitorizeaza performanatele firmei si modalitati de analiza pe baza acestor rapoarte

Saptamana 2: Unde vrea compania sa ajunga si cum planifica: Concepte critice in planificarea financiara a performatelor firmei. Cum pregatim bugetele operationale si cele financiare. Cum pregatim bugetul general al firmei (Master Budget)

Saptamana 3: Cum performeaza firma versus ce si-a propus, actiuni de corectie: Monitorizarea performantei reala versus ce s-a planificat. Cum pot creste managerii profitabilitatea prin controlul bugetelor 

Saptamana 4: Unde performeaza firma bine si unde performeaza mai putin bine, actiuni de corectie: Monitorizarea profitabilitatii interne. Cum monitorizeaza firma performanta segmentelor de business pentru a intelege impactul pozitiv sau negativ in profitabilitatea totala 

La sfarsitul acestui program cursantii vor:

  • Intelege si vor putea analiza cele 3 rapoarte critice care monitorizeaza performantele firmei:   P&L, Bilantul, Situatia Cash Flow-ului
  • Intelege cum se pregateste un buget general si cum este acesta folosit in controlul rezultatelor reale si maximizarea performantei
  • Intelege cum se monitorizeaza constant costurile, veniturile si profitul real versus buget, cum se analizeaza deviatiile pentru a se lua masuri de corectie
  • Intelege cum se monitorizeaza profitabilitea interna pe centre de responsabilitate (centre de cost, profit) si vor determina segmentele de business/produsele care au profitabilitate buna si cele cu profitabilitate slaba

 

Pretul trainingului:

Pretul cursului este 150 Euro. 

Cum va inscrieti in program

Inscrierea in program se face prin achitarea cursului in avans prin magazinul online www.finance-edu.ro (sectiunea Cursuri). In magazinul online puteti face plata prin card.

Daca doriti sa platiti prin ordin de plata va rog sa trimiteti pe adresa de email office@finance-edu.ro  detaliile legate de firma pentru a se emite o proforma.

In urma achitarii trainingului (prin magazinul online sau proforma) veti primi factura si un email de confirmare a inscrierii cu toate detaliile legate de curs.


Garantii:

Trainingul contine o garantie de returnare a banilor. Puteti sa va recuperati banii integral in 15 zile daca participati la curs si nu sunteti multumit.

Impresii de la cei care au participat:

  • “A fost o experienta foarte buna si utila atat ca si continut dar mai ales din punctul de vedere al deschiderii manifestata de lectorul acestui training. Structurarea acestui training impreuna cu exemplele practice si explicate pe parcursul desfasurarii , interactiunea cu trainerul dar si ceilalti participanti au facut din acest training un castig in privinta activitatii de bugetare si planificare bugetara, fara sa se simta faptul ca acest training a fost tinut online”
  • “Pana in momentul participarii la curs nu stiam de unde sa incep stabilirea bugetelor si corectiilor acestora. In acest moment am formata idea si voi incepe sa pun si in practica”
  • “Am vazut unele abordari de care nu stiam legat de bugetare. Il vad ca o radiografie foarte utila pentru manageri non financiari”
  • “Recomand acest training oricui este interesat de a intelege intr-o maniera foarte pragmatica - aplicata, un proces cap-coada, corect, de bugetare si analiza aferenta. Deoarece stim cu totii ca procesul de bugetare este unul din marii consumatori de timp si energie in orice companie serioasa, acest training - aplicat pe diverse exemple practice prezentate pe parcursul cursului - vine exact in intimpinarea celor implicati in acest proces pentru clarificarea din start a pasilor corecti de urmat pentru realizarea unui buget cat mai ancorat in realitate”

 

Despre Trainer

Numele meu este Alina Demeter si de mai bine de 7 ani dezvolt si livrez materiale de educatie financiara pentru succesul afacerilor in aria Controlling, Management Financiar si Audit.

Experienta mea include practica castigata in companii multinationale, firme de consultanta  precum si experienta de trainer si autor de articole in reviste de specilitate si blogul personal. Sunt expert contabil autorizat international ACCA si auditor financiar membru CAFR.

Prin intermediul articolelor de pe blogul meu sau programe de training livrate imi propun sa-i sprijin pe finantisti, manageri non-financiari sau antreprenori cu educatie financiara orientata pe business, pentru aplicarea de tehnici din Managementul Financiar si Controlling al firmei pentru imbunatatirea performantelor si a profitabilitatii firmei. 

Obiectivul meu este sa aduc plus valoare firmelor si specialistilor din cadrul firmelor prin imbunatatirea proceselor firmei (financiare/de business), eliminarea riscurilor precum si implementarea unor sisteme eficiente de crestere a performantei firmei in concordanta cu practica internationala.

Iti multumesc ca esti interesat in dezvoltarea personala si a firmei si te astept cu drag la acest curs

Pentru plata puteti vizualizatoate detaliile necesare in sectiunea “Cum cumpar”

 

 

 

 

Product Code:Bugetare
Product Condition:New
Customer Reviews
No Reviews Posted Yet - be the first!
write review
Product Added to your Cart
x

-------- OR --------